Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Bafinska | użytkownik

imię i nazwiskoNatalia adresPoznan zarejestrowany24.10.2007 @21:06:18 ostatnio na stronie19.04.2010 @01:19:49



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu2915433
digarty16 komentarze99 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Lovebymea    08.08.2009 @20:12:17
dziękuję ; )
_______
my lips like sugar ! <3
~bolek117    02.07.2008 @19:38:23
A może chcesz pełną wersję rozdzielczości jak na pulpit?
Nawet nie wiesz jak przyjemnie się czyta takie komentarze
_______
"Drobiazgi, drobiazgi są najistotniejsze! Bo nic, tylko drobiazgi zawsze i wszędzie człowieka zgubią."
Fiodor Dostojewski - Zbrodnia i Kara
~klaudia003    01.07.2008 @18:20:58
Dziękuję
_______
"By dojść do źródła, trzeba płynąć pod prąd."
~sickeninglypretty    04.02.2008 @16:28:58
Super film i przystojni aktorzy ;p Opowiada o licealistach, którzy są znudzeni życiem, więc robią wszystko by było ciekawie, za wszelką cenę. Zakładają się, że będą filmować każde swoje zbliżenie z dziewczyną... Właściwie z tego nie wyniknie nic dobrego... Ogółem jest to raczej dramat.. Ale super
Pozdrawiam ))
~szczuba    11.01.2008 @23:22:07
nie potrafie ... mój stosunek do naszego sprzecznego dymorfizmu płciowego finalizuje brakiem komentarza xD
_______
folio >>> http://www.grubytyp.net <<<
~repmem    10.01.2008 @22:52:32
dziękuję bardzo,ale cały czas sie uczę i staram poprawiać niedociągnięcia
_______
repman
~Maniut00    10.01.2008 @22:44:10
Dla mnie revelacyjne to nie jest... to jest moje zdanie ani dobre

pisze co mysle:P
~KozakSan    09.01.2008 @00:43:48
Danke.
~casiopeja    07.01.2008 @20:41:27
Dzięki
_______
Oceniam, więc i Ty oceniaj... :D
~Finka    24.12.2007 @15:29:03
Wesołych i spokojnych Świąt
~Yazhubal    31.10.2007 @00:40:16
Świetnie dziękuje po prostu nie oceniaj emotem
Teraz wiem :D
~Yazhubal    31.10.2007 @00:34:23

Dziękuję za zainteresowanie pracą

W takim razie co zrobic zęby było super czego mojej fotografii brakuje bo chce wzrastac w umiejętnościach
Chętnie bym przeczytał jakis komentarz konstruktywny

Dziękuję za zainteresowanie pracą
~Sorke    30.10.2007 @21:24:47
Dziękuję ślicznie :D
_______
Jeżeli możesz poradź
Jeżeli Ci się nie podoba - napisz
Jeżeli nie umiesz nie obrażać - ćwicz.
~jakby    30.10.2007 @15:35:15
Wielkie dzięki
_______
"Powierzchowne piękno? Nie. Piękno jest w oczach tego, kto patrzy."
Stephen King 'Ostatni bastion Barta Dawes'a'

http://www.ocena.digart.prv.pl - przeczytaj,ważne.
http://www.ziolek.pl/kalib/img/kalibr_k - k
~Hella19    30.10.2007 @00:10:09
Dzięki
Ja też mam świra na punkcie Finlandii
_______
no risk, no fun!
~maja76    29.10.2007 @09:49:36
dzieki
~Finka    29.10.2007 @08:21:22
Ślicznie dziękuję i witam serdecznie
~KostkaLodu    29.10.2007 @00:58:25
LOL
_______
Mrożona.Przechowywać w niskiej tempeturze. http://www.icecube.carbonmade.com
~KostkaLodu    29.10.2007 @00:57:45
:D
_______
Mrożona.Przechowywać w niskiej tempeturze. http://www.icecube.carbonmade.com
~insomniac    29.10.2007 @00:37:29
dobranoc.
_______
(...) dobra fotografia wymaga pracy nie tylko oka ale i głowy i serca.
~Enti    29.10.2007 @00:23:49
bardzo sie ciesze ze sie podoba
pozdrawiam cieplo!
milej nocy
_______
Give me the reason to love You ... Give me a reason to be-e a WOMAN!
I just wanna by a Woman
~insomniac    29.10.2007 @00:23:12
piękne dzieki
_______
(...) dobra fotografia wymaga pracy nie tylko oka ale i głowy i serca.
~akkac    28.10.2007 @23:45:42
dziekuje!! ;]
~woodyallen    28.10.2007 @23:30:53
własnie miało byc rozmazane przez to jest ciekawsze.. dodaje troszke niepokoju w tej statycznej kompozycji..
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt